niedziela, 18 września 2016

Parę słów o... Nowy krem od marki Avon

Od kiedy pamiętam moja skóra należała do tych problematycznych.
Na twarzy wieczna walka z niedoskonałościami, a reszta ciała wiecznie przesuszona. Dlatego moja łazienkowa półka zawsze wypełniona jest wszelkimi balsamami/kremami/musami/olejkami o wybitnie nawilżających właściwościach.

.jump-link a, #blog-pager-post a {text-align: center; }
Szukam szczególnie takich produktów, których działanie jest długo trwałe. Od balsamu oczekuję że nasmarowana wieczorem skóra będzie nawilżona i gładka nie tylko pięć minut po wieczornej aplikacji ale także o poranku.
Dlatego ucieszyłam się bardzo z przesyłki od marki Avon, które zawierała krem z serii Nutra Effects z ekstraktem z nasion chia, dającymi 48-godzinne nawilżenie, kwasami Omega3 wzmacniającymi barierę ochronną skóry oraz witaminami i minerałami.

Oczywiście jak to ja od razu musiałam produkt otworzyć i przetestować. Nabalsamowałam moje nogi po depilacji i... chłonęłam razem ze skórą przyjemność w użytkowaniu balsamu. Konsystencja produktu jest dla mnie idealna: lekka, łatwo rozprowadzająca się po ciele, szybko się wchłania a co najważniejsze nie pozostawia tłustego filmu. Dodatkowo jak doczytałam można krem stosować na skórę całego ciała ale także twarzy i dłoni. W paczce od firmy Avon były także próbki tegoż specyfiku więc od razu powędrowały do mamy, teściowej, babci, bratowej i bratanicy. Czekam teraz na ich reakcję i relację. Mam nadzieje że będą tak samo zadowolone z produktu jak i ja :)
W obecnym katalogu Avon K-13 kupicie aksamitny krem nawilżający do twarzy, ciała i rąk z ekstraktem z nasion chia w promocyjnej cenie 9,99zł/200ml. Polecam bo produkt jest idealny na zbliżające się jesienne zmiany aury, kiedy nasza skóra jest narażona na nie korzystne warunki atmosferyczne jak i suche powietrze w ogrzewanych mieszkaniach.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz